800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

15. června 2021 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, měla jsem pojištěný dům, kde jsem se pravidelně nezdržovala. Došlo k tomu, že dům vykradli zloději a ještě k tomu došlo k záplavě a tudíž k poškození vybavení nemovitosti. Pojistnou událost jsem nahlásila ihned po mém návratu, což však bylo asi tři měsíce po pojistné události. Pojišťovna…

Naše odpověď: Vážená paní, pojištěný má obvykle povinnost hlásit pojistnou událost v nějaké lhůtě (často právě 15 dní) od okamžiku, kdy se o škodě dozvěděl, nikoliv nutně od okamžiku reálného vzniku škody. Doporučujeme Vám, abyste se proti rozhodnutí pojišťovny odvolala právě s poukazem na tuto skutečnost.…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
15. června 2021 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, během bouřky nám ze střechy popadalo několik tašek a poškodilo auta zaparkovaná u domu. Nemovitost jsme měli pojištěnou proti živelných pohromám. Vlastníci aut měli uzavřené havarijní pojistky a uplatnili vzniklou škodu u svých pojišťoven. Nějakou dobu jsme byli v klidu. Ale nedávno nás…

Naše odpověď: Dobrý den, pojišťovny poškozených proti Vám uplatňují tzv. regresní nárok. Pokud za škodu odpovídá třetí osoba, v tomto případě Vy, může po Vás náhradu této škody uplatňovat. Pokud jste neměli s pojištěním nemovitosti uzavřené i pojištění odpovědnosti nebo lépe pojištění odpovědnosti z držby…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
18. září 2020 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Při přepravě osobních věcí a nábytku (stěhování) došlo k dopravní nehodě. Na dálnici do zmiňovaného narazil zezadu cizinec a došlo k totálnímu zničení nábytku uloženém na přídavném vozíku, který byl nejprve vražený do kufru auta a následně se i s autem roztočil,…

Naše odpověď: Dobrý den, tyto případy jsou velmi těžké, neboť zde jde zejména o dokazování vzniku škody a jejího následného vyčíslení. Samotné vyčíslení je možné na základě nákupních dokladů, faktur, ale i třeba výpisů z účtu, ze kterého byli věci pořízeny. Co se týká dokazování vzniku škody, zde bude třeba…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
1. července 2020 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý večer, syn uklouzl v nákupní galerii po vytřené podlaze, která byla naprosto mokrá a nebyla ani nijak označená. Způsobil si úraz hlavy, prokousl si ret, pohmoždil si rameno, pohmoždil koleno a poranil si zápěstí. Nyní žádám o radu, kolik bychom si měli nárokovat, či jaké odškodnění by syn…

Naše odpověď: Dobrý den, určování bolestného se řídí podle tzv. Metodiky Nejvyššího soudu, která je dostupná právě na stránkách Nejvyššího soudu, ale disponují s ní i jiné instituce, neboť se jedná o dokument, který se k odškodňování bolestného používá téměř výlučně. Podle této metodiky je doktor, nebo ideálně…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Služeb poradny poškozeného jsme využili několikrát a musím velmi ocenit ochotný přístup a řešení daných situací v rámci nehod. Dokázali vždy nadmíru poradit a uklidnit a najít nejvhodnější řešení. Spolupráce výborná a jsme velmi rádi, že jsme na tyto jejich služby narazili, protože člověku pak spadne kámen ze srdce, že nemusí nic řešit, protože ani neví, na co má pořádně nárok a na co ne, když myšlenky lítají někde jinde. Proto všem vřele doporučuji!!
Lenka Brožová

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.