Když pojišťovna odmítá plnit

Máte nárok na pojistné plnění, ale vaše pojišťovna nebo pojišťovna viníka dopravní nehody je opačného názoru? Pak jsme připraveni vám pomoci. Na rozdíl od pojišťoven totiž stojíme za vámi. V jakých případech odmítají nejčastěji pojišťovny plnit své zákonné povinnosti a jak tyto situace řešíme?

Zamítnutí plnění nebo jeho krácení

Nejčastěji se se zamítnutím plnění nebo jeho krácením setkávají klienti u pojištění vozidel. Zejména u odškodnění z povinného ručení je to velký problém. Paradoxně tím totiž nejvíce trpí ti, kteří dopravní nehodu nezpůsobili. Na druhé příčce se umístilo úrazové pojištění. V tomto případě pojišťovny nejčastěji argumentují tím, že nebyla naplněna definice úrazu či úrazového děje. Ve většině případů jde ale o výmluvu a na plnění nárok pravděpodobně máte. Třetí v pořadí je pojištění nemovitosti a domácnosti. Nejčastěji v souvislosti s živelnými pohromami a vykradení bytu či sklepa.

Co dělat, když pojišťovna nechce platit

Nejjednodušším a zároveň nejspolehlivějším řešením sporů s pojišťovnami je obrátit se na některou z certifikovaných kanceláří Poradny Poškozeného. V rámci kanceláře pracují finanční odborníci, kteří jsou certifikovaní v oblasti ochrany práv klientů na finančním trhu. Naši certifikovaní partneři vám představí možnosti řešení sporu a pomohou s úvodním posouzením události. Naše úspěšnost při vymáhání je 99,22 %. Proto věříme, že i vy budete s našimi službami spokojení. Podívejte se na seznam spolupracujících kanceláří, skrze které je možné spor s pojišťovnou řešit.

Chci
poradit
OK

Nejčastější dotazy

Vyberte druh události
Dopravní nehody
Pracovní úrazy
Ostatní
Vyberte téma
...

Pomůžeme i vám. Napište nám a nalezneme správné řešení.

Vše řešíme diskrétně a s vaším souhlasem.
Vyberte druh události
Dopravní nehody
Pracovní úrazy
Ostatní
Vyberte téma
Načítám...
Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Více info o zpracování osobních údajů zde.
Načítám...
Našim zákazníkům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši
190 570 000
Naše úspěšnost při vymáhání je
99.22%
Více než
1000
úspěšně vyřešených sporů
s pojišťovnami,
7
neúspěšně řešených,
které naše klienty nestály ani 1 Kč

Co je Poradna poškozeného
a kdo ji provozuje?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Je provozována od roku 2012 specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o. = EUCS, která se zaměřuje na pomoc poškozeným, a to díky svému více jak 50 člennému aparátu specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost již více jak 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.