800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

8. dubna 2020 Ostatní události

Váš dotaz: V roce 2019 nám shořela celá chata. Na pojistné smlouvě jsme měli uvedenu částku, na kterou byla chata pojištěna, a to ve výši 1 mil. Kč. Likvidátor pojišťovny nám však sdělil, že chata byla v době vyhoření prý podpojištěna a pojišťovna nám proto vyplatila pouze 700 tisíc Kč. Na naše stížnosti…

Naše odpověď: Pro posouzení oprávněnosti postupu pojišťovny bude nutné zpracovat znalecký posudek, ze kterého bude zřejmé, zda nemovitost skutečně byla podpojištěná. Zpracování znaleckého posudku jsme v případě zájmu schopni zprostředkovat. Následné uplatnění nároku u pojišťovny můžete v případě zájmu realizovat…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
5. dubna 2020 Dopravní nehody

Váš dotaz: Zavinil jsem dopravní nehodu, při které se naštěstí nikomu nic nestalo. Avšak škoda na autech přesáhla 80.000,-. Škodu na mém voze jsem hradil z mého havarijního pojištění. Poškozené jsem škodu zaplatil ze svého a poté jsem očekával, že mi tuto škodu zpětně zaplatí moje pojišťovna, kde mám uzavřené…

Naše odpověď: Dobrý den, v prvé řadě bylo v takové situaci chybou hradit poškozené škodu z vašich peněz. K tomu je povinná pojišťovna, kde máte uzavřené povinné ručení. Pokud se již stalo a pojišťovna odmítá škodu proplatit, budete se s vaší pojišťovnou muset dohodnout, v horším případě až u soudu. Pokud ke…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
14. března 2020 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den,mám otázku týkající se prodeje pohledávky. Pokud byla postoupena pohledávka zajištěná zástavním právem, přechází toto zajištění na nového nabyvatele pohledávky?

Naše odpověď: Ano, je-li pohledávka zajištěna zástavním právem, ručením nebo jiným způsobem, je nový věřitel pohledávky oprávněn uspokojit se z tohoto zajištění,. Nicméně postupitel (původní vlastník pohledávky) musí o postoupení podat zprávu osobě, která zajištění poskytla.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
18. února 2020 Pracovní úrazy

Váš dotaz: Dobrý den, přítel pracuje jako řidič z povolání. Jezdí dodávkou do 3,5 t. Dostal úplně nové auto a po roce užívání měl nehodu. Do cesty mu vběhla srna a havaroval. Pojišťovna vyhlásila automobil za totálku. Auto je na leasing. Přítel má pojištění Odpovědnosti za škodu při výkonu zaměstnání a…

Naše odpověď: Dobrý den, pro jednoznačné posouzení bychom potřebovali vidět závěry vyšetřování policie. Váš přítel však bude s vysokou pravděpodobností odpovídat, jak správně píšete, do 4,5 násobku jeho hrubé mzdy. Požadavek zaměstnavatele na úhradu skoro půl milionové částky není oprávněný. Leda by Váš přítel…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Služeb poradny poškozeného jsme využili několikrát a musím velmi ocenit ochotný přístup a řešení daných situací v rámci nehod. Dokázali vždy nadmíru poradit a uklidnit a najít nejvhodnější řešení. Spolupráce výborná a jsme velmi rádi, že jsme na tyto jejich služby narazili, protože člověku pak spadne kámen ze srdce, že nemusí nic řešit, protože ani neví, na co má pořádně nárok a na co ne, když myšlenky lítají někde jinde. Proto všem vřele doporučuji!!
Lenka Brožová

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.