800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Odškodnění po dopravní nehodě

Odškodnění po dopravní nehodě je často úředně a právně náročným procesem. Nevíte, jak postupovat a na co máte nárok po nezaviněné dopravní nehodě? Pomůžeme vám získat odškodnění po autonehodě v plné výši, a to zejména v následujících situacích.

Odborné zastoupení je cestou k maximální náhradě škody. Nechte správné vyčíslení nároků a odškodnění po nehodě na nás.

800 611 711
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00

Nárok na odškodnění při dopravní nehodě

Nárok na odškodnění při dopravní nehodě mají nejen řidiči, kteří dopravní nehodu nezavinili, ale také spolujezdci, chodci nebo třeba cyklisté, kteří při nehodě utrpí jakýkoliv úraz. Jak postupovat a jaká úskalí vás mohou při řešení jednotlivých nároků potkat, najdete níže.

Náhrada škody na zdraví při dopravní nehodě

V první řadě je nutné, abyste ke každé nehodě, u které došlo ke zranění, přivolali policii. Pokud se tak náhodou nestalo, nebo řešíte nárok za svoje příbuzné a nevíte, zda policie byla přivolána, je potřeba se okamžitě s místně příslušnou policií spojit a učinit potřebné kroky, aby nebyly nároky poškozených na odškodnění ohroženy.

Odškodnění po dopravní nehodě má svá pravidla

Odškodnění po dopravní nehodě je pak v praxi uplatňováno nejčastěji přímo u pojišťovny viníka, případně u viníka samotného. A to buď v rámci trestního řízení, které je s viníkem vedeno, nebo pak následně v občanskoprávním sporu.

Poškození musí v rámci trestního řízení uplatnit všechny nebo část svých nároků ještě předtím, než bude u soudu zahájeno hlavní líčení. Pokud není spor o zavinění, bývá efektivnější řešit nároky poškozených přímo u pojišťovny, kde bylo pojištěno vozidlo, jehož provozem byla škoda způsobena.

Výše odškodnění při dopravní nehodě

Výše odškodnění při dopravní nehodě by měla být adekvátní utrpěné újmě. Aby nedošlo k jakýmkoliv problémům s uplatněním nároků, doporučujeme se obrátit na odborníky, kteří vám s řešením situace pomůžou.

Náš tým advokátů a znalců je připraven posoudit individuálně každou situaci a navrhnout nejlepší proces řešení, který povede k získání maximálního odškodnění a případně k uložení trestu viníkovi.

U nehod, které způsobili vaši příbuzní nebo kamarádi, není zájem na potrestání viníka. Ale i v těchto situacích umíme získat z povinného ručení pro poškozené maximální odškodnění. Tento proces jsme schopni zajistit tak, aby uznání viny za nehodu nemělo na řidiče trestněprávní nebo jiné negativní důsledky.

Jak vám pomůžeme?

Naše pomoc při dopravní nehodě

Uplatňovat všechny možné nároky z úrazu při autonehodě není rozhodně nic jednoduchého. V praxi to funguje tak, že pojišťovny se snaží vyplatit pojistné plnění co nejmenší. Řada lidí vůbec netuší, že mají nárok na mnohem vyšší plnění a spokojí se s tím, co jim pojišťovna nabídne.

Proto se vyplatí využít tým odborníků, kteří se na danou problematiku specializují. Náš tým v Poradně poškozeného čítá přes 50 odborníků z řad advokátů, soudních znalců, lékařů, psychologů a dalších specialistů. Od roku 2012, kdy jsme poradnu založili, jsme poradili více než 10 000 z vás a vyhráli jsme více než 1000 sporů.

Právní zastoupení při dopravní nehodě

Poradna poškozeného radí bezplatně lidem, kteří se stali obětí nezaviněné dopravní nehody nebo těžkého pracovního úrazu. V případě potřeby poškozené prostřednictvím svého týmu specialistů zastupuje a pomáhá získat od pojišťovny maximální možné plnění.

Přečtěte si, jak fungujeme a jak vám můžeme pomoci
Proč má zastoupení smysl?

Přečtěte si, jak jsme pro naše klienty získali o 13 000 000 Kč více, než nárokovali sami.

Přečíst článek

Vaše poslední dotazy

27. ledna 2023 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, před 14 dny jsem měl autonehodu s nákladním vozem. Vše jsem nahlásil na pojišťovně a předal i se záznamem od Policie. Bohužel došlo ke zdržení v rámci prohlídky vozu, prohlídka vozu nakonec proběhla bez mé přítomnosti a byl o tom sepsán záznam. Závěrem byla uznána totální škoda vozidla.…

Naše odpověď: Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, kdy nesouhlasíte se stanovenou totální škodou na vozidle, je nutné opravu vozu nechat nacenit v autoservisu a tuto cenovou nabídku pro jistotu zaslat likvidátorovi pojišťovny ke schválení. Přestože neexistuje zákonná úprava, tak oprava vozidla by neměla…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
14. prosince 2022 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, měl jsem nehodu v Maďarsku, vystupuji jako poškozený. Po delším jednání s pojišťovnou byla uznána totální škoda a obdržel jsem pojistné plnění. Bohužel zdemolované vozidlo stojí na odstavném parkovišti v Maďarsku a mně je účtováno parkovné. Tento typ škody mi pojišťovna odmítá uznat a já…

Naše odpověď: Dobrý den, co se týká maďarské právní úpravy, zde bychom museli oslovit externí advokáty, kteří se pro nás problematikou zabývají. V tuto chvíli tedy nemůžeme poskytnout jasnou odpověď. Stran povinného ručení, zde doporučujeme platit povinné ručení až do vyřazení z evidence. Vyřazení z evidence je…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
10. října 2022 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, v loňskem roce mi před mým domem nabourali vůz. S viníkem jsme zavolali Policii a vše řádně sepsali. Proběhla prohlídka pojišťovny a plnění jsem si nechal vyplatit rozpočtem. Bohužel pojistné plnění bylo natolik směšné, že avizovaná suma nepokryje náklady na opravu vozu, pojišťovna sice…

Naše odpověď: Dobrý den, děkujeme za zadání Vašeho dotazu. V případě, že jste si nechal plnění vyplatit rozpočtem, ale náklady na opravu automobilu převyšují tento rozpočet, je třeba doložit fakturu za tuto opravu, popřípadě výši ceny za opravu vozu jinak spolehlivě prokázat. Pojišťovna Vám poté rozdíl mezi…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
30. srpna 2022

Váš dotaz: Dobrý den, před deseti lety jsem měla autonehodu. Musela jsem se zotavit z náročného zranění, které si vyžádalo několik měsíců léčby a rehabilitací. Bohužel v čase se mi objevily psychické potíže, které trvají dodnes. Mohu s tím s odstupem času ještě něco dělat?

Naše odpověď: Dobrý den, co se týče samotné škodní události, z té Vám plyne hned několik nároků, které můžete po viníkovi, respektive jeho pojišťovně požadovat. Ve Vašem případě je ale problém v promlčecí lhůtě, protože pokud nedojde k včasnému uplatnění těchto nároků, pak se tyto promlčují a již je nelze soudně…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+750 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 750 milionů korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Děkuji zejména panu Tázlerovi a celému týmu za činnosti vykonávané v můj prospěch. S řešením mého případu jsem velmi spokojen a velmi si vážím spolupráce s vaší společností, díky které je mnoho různě postižených lidí schopno vymoci své nároky.
Petr Kafka

Zákazník Poradny

Naprosto úžasná spolupráce. Vše probíhalo formou telefonátů nebo mailu. Paní Pavelková je profesionál, který pomůže nad rámec očekávaného. Byla jsem účastníkem dopravní nehody v zahraničí a netušila, jakým způsobem bych mohla žádat odškodné za dobu léčení úrazu, respektive ušlou mzdu. Vše vyřídila za mě, já jsem pouze dodala potřebné dokumenty. Dokonce jsem dostala i bolestné a náhradu cestovních zavazadel a poškozeného telefonu. Za mně obrovská spokojenost a poděkování. Rozhodně doporučuji.
Dagmar Kováčová

Zákazník Poradny

Paní Mgr. Pavelková nám pomohla v řešení tíživé životní situaci, a nejen že nám ji pomohla vyřešit po stránce finanční, ale taktéž nám byla oporou a svým lidským přístupem nám pomohla celou rodinnou tragédii lépe přijmout. Moc děkujeme za pomoc, rodina Hořínkova
Jana Hořínková

Zákazník Poradny

Děkuji za opravdu rychlou odpověď paní Mgr. Janě Anně Morávkové. Včera večer jsem podala Poradně Poškozeného dotaz ohledně mého pracovního úrazu (výron kotníku). Neuplatnila jsem neschopenku, přesto mi ošetřující chirurg řekl, že mám přinést jakýsi formulář z podniku pro pojišťovnu, vůbec mě nenapadlo, že bych měla na něco nárok. Můj zaměstnavatel se s takovým případem prý zatím nesetkal. Určitě dám vědět, jak jsem dopadla s žádostí o bolestné. Ještě jednou moc děkuji paní Mgr. Jano Anno Morávková za Vaši rychlou reakci :), přeji jen to dobré a zdravím Dana Houšková.
Dana Houšková

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.