+ 420 800 611 711 (po - pá, 8-18)
Volejte zdarma, pondělí - pátek, 8:00 - 18:00
Chci poradit

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

1. července 2020 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý večer, syn uklouzl v nákupní galerii po vytřené podlaze, která byla naprosto mokrá a nebyla ani nijak označená. Způsobil si úraz hlavy, prokousl si ret, pohmoždil si rameno, pohmoždil koleno a poranil si zápěstí. Nyní žádám o radu, kolik bychom si měli nárokovat, či jaké odškodnění by syn…

Naše odpověď: Dobrý den, určování bolestného se řídí podle tzv. Metodiky Nejvyššího soudu, která je dostupná právě na stránkách Nejvyššího soudu, ale disponují s ní i jiné instituce, neboť se jedná o dokument, který se k odškodňování bolestného používá téměř výlučně. Podle této metodiky je doktor, nebo ideálně…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
8. dubna 2020 Ostatní události

Váš dotaz: V roce 2019 nám shořela celá chata. Na pojistné smlouvě jsme měli uvedenu částku, na kterou byla chata pojištěna, a to ve výši 1 mil. Kč. Likvidátor pojišťovny nám však sdělil, že chata byla v době vyhoření prý podpojištěna a pojišťovna nám proto vyplatila pouze 700 tisíc Kč. Na naše stížnosti…

Naše odpověď: Pro posouzení oprávněnosti postupu pojišťovny bude nutné zpracovat znalecký posudek, ze kterého bude zřejmé, zda nemovitost skutečně byla podpojištěná. Zpracování znaleckého posudku jsme v případě zájmu schopni zprostředkovat. Následné uplatnění nároku u pojišťovny můžete v případě zájmu realizovat…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
5. dubna 2020 Dopravní nehody

Váš dotaz: Zavinil jsem dopravní nehodu, při které se naštěstí nikomu nic nestalo. Avšak škoda na autech přesáhla 80.000,-. Škodu na mém voze jsem hradil z mého havarijního pojištění. Poškozené jsem škodu zaplatil ze svého a poté jsem očekával, že mi tuto škodu zpětně zaplatí moje pojišťovna, kde mám uzavřené…

Naše odpověď: Dobrý den, v prvé řadě bylo v takové situaci chybou hradit poškozené škodu z vašich peněz. K tomu je povinná pojišťovna, kde máte uzavřené povinné ručení. Pokud se již stalo a pojišťovna odmítá škodu proplatit, budete se s vaší pojišťovnou muset dohodnout, v horším případě až u soudu. Pokud ke…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
14. března 2020 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den,mám otázku týkající se prodeje pohledávky. Pokud byla postoupena pohledávka zajištěná zástavním právem, přechází toto zajištění na nového nabyvatele pohledávky?

Naše odpověď: Ano, je-li pohledávka zajištěna zástavním právem, ručením nebo jiným způsobem, je nový věřitel pohledávky oprávněn uspokojit se z tohoto zajištění,. Nicméně postupitel (původní vlastník pohledávky) musí o postoupení podat zprávu osobě, která zajištění poskytla.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Vše řešíme diskrétně. Znění dotazu i naší odpovědi zveřejníme pouze s Vaším souhlasem. Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+400 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 400 milionů korun. Pomůžeme i Vám.

99,99% úspěšnost

Zúčastnili jsme se 1 358 sporů. Pouze v 7 případech jsme pro klienta nezískali žádné plnění.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Všichni jsou velice příjemní lidé...nejvíce jsem jednala s paní Pavelkovou, ta je úplně úžasná. Vše zařídí, vše vysvětlí. Byli jsme s nimi velice spokojeni. Můžu jen doporučit.
Marie Dvořáková

Zákazník Poradny

Paní Mgr. Pavelková nám pomohla v řešení tíživé životní situaci, a nejen že nám ji pomohla vyřešit po stránce finanční, ale taktéž nám byla oporou a svým lidským přístupem nám pomohla celou rodinnou tragédii lépe přijmout. Moc děkujeme za pomoc, rodina Hořínkova
Jana Hořínková

Zákazník Poradny

Děkuji za opravdu rychlou odpověď paní Mgr. Janě Anně Morávkové. Včera večer jsem podala Poradně Poškozeného dotaz ohledně mého pracovního úrazu (výron kotníku). Neuplatnila jsem neschopenku, přesto mi ošetřující chirurg řekl, že mám přinést jakýsi formulář z podniku pro pojišťovnu, vůbec mě nenapadlo, že bych měla na něco nárok. Můj zaměstnavatel se s takovým případem prý zatím nesetkal. Určitě dám vědět, jak jsem dopadla s žádostí o bolestné. Ještě jednou moc děkuji paní Mgr. Jano Anno Morávková za Vaši rychlou reakci :), přeji jen to dobré a zdravím Dana Houšková.
Dana Houšková

Zákazník Poradny

Velké poděkování za vše, co pro nás udělala EUCS. Milé jednání, ochota, vstřícnost v jakoukoli hodinu a den. Velmi děkuji celému týmu i za psychickou podporu. Neskutečně si všeho vážíme, celá rodina!
Jarka Hanesová

Zákazník Poradny

Kontakt

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

poradna@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

European Compensation Services s.r.o.
Jeseniova 245/1, 130 00 Praha
IČO 24293326, DIČ CZ24293326

Společnost vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 193744

EUCS Osobní likvidátor s.r.o.
Jeseniova 245/1, 130 00 Praha
IČO 07471645, DIČ CZ07471645

Společnost vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 301580

EUCS Analytics s.r.o.
Jeseniova 245/1, 130 00 Praha
IČO 07968442, DIČ CZ07968442

Společnost vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 310708