800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

15. června 2021 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, měla jsem pojištěný dům, kde jsem se pravidelně nezdržovala. Došlo k tomu, že dům vykradli zloději a ještě k tomu došlo k záplavě a tudíž k poškození vybavení nemovitosti. Pojistnou událost jsem nahlásila ihned po mém návratu, což však bylo asi tři měsíce po pojistné události. Pojišťovna…

Naše odpověď: Vážená paní, pojištěný má obvykle povinnost hlásit pojistnou událost v nějaké lhůtě (často právě 15 dní) od okamžiku, kdy se o škodě dozvěděl, nikoliv nutně od okamžiku reálného vzniku škody. Doporučujeme Vám, abyste se proti rozhodnutí pojišťovny odvolala právě s poukazem na tuto skutečnost.…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
15. června 2021 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, během bouřky nám ze střechy popadalo několik tašek a poškodilo auta zaparkovaná u domu. Nemovitost jsme měli pojištěnou proti živelných pohromám. Vlastníci aut měli uzavřené havarijní pojistky a uplatnili vzniklou škodu u svých pojišťoven. Nějakou dobu jsme byli v klidu. Ale nedávno nás…

Naše odpověď: Dobrý den, pojišťovny poškozených proti Vám uplatňují tzv. regresní nárok. Pokud za škodu odpovídá třetí osoba, v tomto případě Vy, může po Vás náhradu této škody uplatňovat. Pokud jste neměli s pojištěním nemovitosti uzavřené i pojištění odpovědnosti nebo lépe pojištění odpovědnosti z držby…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
18. září 2020 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Při přepravě osobních věcí a nábytku (stěhování) došlo k dopravní nehodě. Na dálnici do zmiňovaného narazil zezadu cizinec a došlo k totálnímu zničení nábytku uloženém na přídavném vozíku, který byl nejprve vražený do kufru auta a následně se i s autem roztočil,…

Naše odpověď: Dobrý den, tyto případy jsou velmi těžké, neboť zde jde zejména o dokazování vzniku škody a jejího následného vyčíslení. Samotné vyčíslení je možné na základě nákupních dokladů, faktur, ale i třeba výpisů z účtu, ze kterého byli věci pořízeny. Co se týká dokazování vzniku škody, zde bude třeba…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
1. července 2020 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý večer, syn uklouzl v nákupní galerii po vytřené podlaze, která byla naprosto mokrá a nebyla ani nijak označená. Způsobil si úraz hlavy, prokousl si ret, pohmoždil si rameno, pohmoždil koleno a poranil si zápěstí. Nyní žádám o radu, kolik bychom si měli nárokovat, či jaké odškodnění by syn…

Naše odpověď: Dobrý den, určování bolestného se řídí podle tzv. Metodiky Nejvyššího soudu, která je dostupná právě na stránkách Nejvyššího soudu, ale disponují s ní i jiné instituce, neboť se jedná o dokument, který se k odškodňování bolestného používá téměř výlučně. Podle této metodiky je doktor, nebo ideálně…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+650 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 650 milionů korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Všichni jsou velice příjemní lidé...nejvíce jsem jednala s paní Pavelkovou, ta je úplně úžasná. Vše zařídí, vše vysvětlí. Byli jsme s nimi velice spokojeni. Můžu jen doporučit.
Marie Dvořáková

Zákazník Poradny

Paní Mgr. Pavelková nám pomohla v řešení tíživé životní situaci, a nejen že nám ji pomohla vyřešit po stránce finanční, ale taktéž nám byla oporou a svým lidským přístupem nám pomohla celou rodinnou tragédii lépe přijmout. Moc děkujeme za pomoc, rodina Hořínkova
Jana Hořínková

Zákazník Poradny

Děkuji za opravdu rychlou odpověď paní Mgr. Janě Anně Morávkové. Včera večer jsem podala Poradně Poškozeného dotaz ohledně mého pracovního úrazu (výron kotníku). Neuplatnila jsem neschopenku, přesto mi ošetřující chirurg řekl, že mám přinést jakýsi formulář z podniku pro pojišťovnu, vůbec mě nenapadlo, že bych měla na něco nárok. Můj zaměstnavatel se s takovým případem prý zatím nesetkal. Určitě dám vědět, jak jsem dopadla s žádostí o bolestné. Ještě jednou moc děkuji paní Mgr. Jano Anno Morávková za Vaši rychlou reakci :), přeji jen to dobré a zdravím Dana Houšková.
Dana Houšková

Zákazník Poradny

Velké poděkování za vše, co pro nás udělala EUCS. Milé jednání, ochota, vstřícnost v jakoukoli hodinu a den. Velmi děkuji celému týmu i za psychickou podporu. Neskutečně si všeho vážíme, celá rodina!
Jarka Hanesová

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.