800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Náklady na léčení a ošetřovné

Po dobu vaší rekonvalescence vám vzniká řada nároků, o kterých vás pojišťovna sama informovat nebude. Rádi vám s nimi pomůžeme.

Náklady na léčení a ošetřovné

Úraz v práci často vyžaduje rekonvalescenci, a znamená určité omezení v zajišťování základních potřeb zaměstnance včetně péče o domácnost. Je obvyklé, že tuto výpomoc zajišťují nejbližší členové rodiny. I když je péče zajišťována rodinou a nikoliv profesionálními sociálními pracovníky, mají poškození nárok na úhradu času stráveného tímto ošetřováním. S výpočtem nároku na ošetřovné našim klientům pomáháme.

Poškození mají dále nárok na úhradu dalších účelně vynaložených nákladů spojených s léčením jako jsou například náklady na léky a zdravotní pomůcky. Rovněž mají v některých případech nárok na úhradu lékařské péče, která není hrazena z veřejného zdravotního pojištění. Tento nárok je však potřeba předem konzultovat s pojišťovnou a je nutné dostatečným způsobem prokázat jeho nezbytnost. Posledním nárokem spojeným s léčením je nárok na úhradu nákladů na cestování spojené s léčením následků úrazu po nehodě. Proplácí se buď náklady na hromadnou dopravu nebo náklady na benzín a opotřebení vozidla, kterým k lékařům jezdíte.

Přečtěte si, jak naše poradna funguje a jak vám můžeme pomoci

Vaše poslední dotazy

4. dubna 2017 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, dne 8. 11. 2016 jsem měl dopravní nehodu, při které jsem byl hospitalizován v Motolské nemocnici. Jednalo se o nehodu ve služebním vozidle, tedy zároveň o pracovní úraz. Dle šetření PČR je vina na protijedoucím vozidle, které vjelo do křižovatky na červenou. Při nehodě mi vznikla…

Naše odpověď: Dobrý den, posíláme Vám bližší informace k postupu při řešení nároků z Vaší dopravní nehody. Máte právo na náhradu veškeré majetkové věci (poškození vašich věcí např. zničené oblečení, mobil, el. cigaretu apod.) a nemajetkové újmy v souvislosti s nehodou (na bolestné, na úhradu všech účelných…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
6. dubna 2015 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobry den, v červnu 2014 jsem měla autonehodu, kterou jsem nezavinila. Pán, který nehodu způsobil, měl mikropánek. Pán, který nehodu způsobil, měl mikrospánek. Utrpěla jsem tříštivou zlomeninu ruky a tříštivou zlomeninu klíční kosti. Dále tříštivou zlomeninu nohy pod kotníkem, zlomená žebra a…

Naše odpověď: Zcela určitě je možné nárokovat i odškodnění za vytrpěnou bolest v souvislosti s operací z letošního března. Vzhledem k závažnosti úrazu, který jste utrpěla, je částka necelých 80.000,- Kč poněkud nízká. Od ledna 2014 sice platí nový občanský zákoník a pojišťovny by při odškodnění újem na zdraví…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+650 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 650 milionů korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Děkuji za opravdu rychlou odpověď paní Mgr. Janě Anně Morávkové. Včera večer jsem podala Poradně Poškozeného dotaz ohledně mého pracovního úrazu (výron kotníku). Neuplatnila jsem neschopenku, přesto mi ošetřující chirurg řekl, že mám přinést jakýsi formulář z podniku pro pojišťovnu, vůbec mě nenapadlo, že bych měla na něco nárok. Můj zaměstnavatel se s takovým případem prý zatím nesetkal. Určitě dám vědět, jak jsem dopadla s žádostí o bolestné. Ještě jednou moc děkuji paní Mgr. Jano Anno Morávková za Vaši rychlou reakci :), přeji jen to dobré a zdravím Dana Houšková.
Dana Houšková

Zákazník Poradny

Dobrý den, pane Rejmane, chci Vám osobně poděkovat za krásnou spolupráci na opravdu vysoké úrovni. :-) Mějte se krásně
Pavlína Z.

Zákazník poradny

Dobrý den, potvrzuji přijatou částku. Ani nevím jak Vám poděkovat. Tak vysokou částku jsem ani nečekala. Moc a moc děkuji.
Alžběta S.

Zákazník poradny

Dobrý den, paní Pošvecová, za vše moc děkuji. Byla s Vámi příkladná spolupráce. Až budu někdy v Praze tak Vás zvu na kafe. Mějte se moc fajn.
Zdeněk F.

Zákazník poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.