800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

6. března 2013 Ostatní události

Váš dotaz

Můj pojišťovací poradce mi doporučil, abych peníze ze stávající smlouvy životního pojištění převedla na novou smlouvu. Současně mi doporučil, abych si navýšila pravidelně placené pojistné s tím, že ho nemusím platit celé, neboť část se bude platit, slovy agenta - „rozpouštěním“ mimořádného vkladu. Je toto možné?

— Miroslava K.

Naše odpověď

Tento postup je velmi podezřelý a je velmi pravděpodobné, že pojišťovací zprostředkovatel dané pojišťovny jednal pouze ve vlastním zájmu, aby získal maximální možnou provizi. Je třeba prověřit, zda jste tento postup poradce potvrdila ve zjištění potřeb zájemce o pojištění a zda návrh řešení odpovídá Vašemu zadání (v případě, že Váš poradce poskytuje finanční poradenství na základě analýzy potřeb). Pokud nikoliv, máte nárok na náhradu vzniklé škody.

— Tým Poradny poškozeného

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.