800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

12. prosince 2015 Ostatní události

Váš dotaz

Dobrý den, v roce 2012 jsem si uzavřel životní pojištění prostřednictvím poradenské společnosti, kde jsem v té době začínal působit. Na smlouvě jsem vedený jako tipař (dnes již u společnosti samozřejmě nepůsobím). Produkt mi byl představen jako kvalitní nástroj na zhodnocení vložených prostředků a také jako dobrý prostředek pro rozjezd mé kariéry. Smlouva byla nastavená, jak jsem v nedávné době zjistil, zřejmě tím nejhorším možným způsobem. První dva roky činilo pojistné 45.000,- Kč ročně a poté bylo sníženo na 500,- Kč měsíčně. Což, jak mi bylo sděleno na pobočce, znamená v podstatě ztrátu veškerých finančních prostředků. Bylo mi doporučeno kontaktovat Českou národní banku s žádostí o zrušení smlouvy a vrácení veškerých finančních prostředků z důvodu neposkytnutí veškerých informací a neetického jednání. Také se mě kontaktovala jedna nejmenovaná společnost zabývající se vymáháním peněz z těchto smluv (samozřejmě za provizi). Je tedy nějaká osvědčená cesta, jak se domáhat vrácení finančních prostředků či jakým způsobem bych měl dále pokračovat? K dispozici mám smlouvu, formulář: Protokol – Zjištění potřeb zájemce o pojištění (zde v podstatě došlo k Mis-sellingu, jelikož je logické, že bych si záměrně nepřipravil o vlastní peníze, tedy že bych danou smlouvu uzavřel, pokud bych měl kompletní a správné informace) a formulář: Sběr dat pro zjištění a vyhodnocení potřeb klienta.

— Martin K.

Naše odpověď

Vážený pane, podobných případů jsme vyřešili za poslední dva roky desítky a pro naše klienty jsme vymohli z podobných smluv několik milionů korun. Klienti prakticky vždy dostanou svoje peníze zpátky. Pokud jste byl v rámci pojišťovny jako poradce nebo i jen tipař aktivní, je pozice pro vymáhání odškodnění trochu složitější. Nicméně i takové případy se nám podařilo vyřešit. Pokud máte zájem, pošlete nám dostupné podklady, o kterých se zmiňujeme a podíváme se na to. V těchto případech si účtujeme podílovou odměnu 20 % a náklady na právní zastoupení, které zaplatí přímo pojišťovna.

— Tým Poradny poškozeného

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.