800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

14. ledna 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, před 2 lety a 2 měsíci jsem uzavřela životní pojistku. Bohužel jsem po roce a půl, kdy jsem měla nastaveno roční placení pojistného přišla na to, že jsem byla pojišťovačkou podvedena. Při osobním jednání mi sdělila, že si u nich mohu uzavřít životní pojištění zhruba kolem 300 Kč měsíčně…

Naše odpověď: Vážená paní, děkujeme za Váš dotaz. Neviděl bych to tak černě. Z toho co píšete to vypadá tak, že pojišťovačka porušila svoje povinnosti dle zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích a na základě toho lze uvažovat o nároku na náhradu škody. Docela se nám daří s podobnými praktikami úspěšně bojovat…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
13. ledna 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, s přáteli jsme navštívili jeden noční podnik a při příchodu jsem spadla ze tří schodů a způsobila si tříštivou zlomeninu holenní kosti. Myslím si, že se tak stalo jen proto, že neměli označené schody ani světly ani páskou. Byla tam tma a nebyli vůbec vidět. Přijela pro mě sanitka a i…

Naše odpověď: Vážená paní, pokud podnik zanedbal právní předpisy týkající se bezpečnosti návštěvníků, tak principiálně nárok na náhradu škody můžete uplatňovat. Je však nutné vše dobře zdokumentovat a prokázat. Fotografie neoznačených schodů, výpovědi svědků, záznam od lékařů z místa, atd. Mezi základní nároky…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
26. října 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, před časem jsem půjčil osobě, které jsem důvěřoval, 250 tisíc Kč. Přestože jsem byl schopen doložit půjčku smlouvou, nemohl jsem se s dlužníkem dohodnout na splacení půjčky. Neustále se na něco vymlouval. Došla mně trpělivost a proto jsem se obrátil na internetovou agenturu, která se…

Naše odpověď: Naši specialisté na pohledávky Vás budou kontaktovat, aby s Vámi dohodli optimální postup. Nejprve bude třeba posoudit obsah smlouvy, kterou jste uzavřel s dlužníkem a následně také s agenturou. Velmi pravděpodobně bude nutné nárok uplatnit soudně a následně vymáhat v rámci exekuce.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
7. října 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Mám dotaz ohledně zrušení smlouvy mého životního pojištění. Smlouva se platí měsíčně, takže mě zajímá, proč bude zrušena až příští rok. Vím, že je to výročí smlouvy, ale není mi to úplně jasné, když výpověď by měla být šesti týdenní, nebo se pletu? Co se stane, když teď přestanu platit?

Naše odpověď: Podle zákona o pojistné smlouvě je možné pojištění vypovědět 6 týdnů před koncem pojistného období, ke kterému zaniká. Důležité je však vědět, co je to pojistné období. Standardně je za pojistné období považováno období, na které se platí pojistné. Platí-li se smlouva měsíčně, je pojistné období…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Služeb poradny poškozeného jsme využili několikrát a musím velmi ocenit ochotný přístup a řešení daných situací v rámci nehod. Dokázali vždy nadmíru poradit a uklidnit a najít nejvhodnější řešení. Spolupráce výborná a jsme velmi rádi, že jsme na tyto jejich služby narazili, protože člověku pak spadne kámen ze srdce, že nemusí nic řešit, protože ani neví, na co má pořádně nárok a na co ne, když myšlenky lítají někde jinde. Proto všem vřele doporučuji!!
Lenka Brožová

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.