800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Váš dotaz

Platil jsme si havarijní pojištění, a než jsem provedl platbu na další rok, stala se mi nehoda, ke které došlo již v průběhu dalšího pojistného období, na které jsem neměl zaplacené pojištění. Pojišťovna namítá, že jsem neměl zaplacené pojistné a nechce mi zaplatit vzniklou škodu.

— Martin M.

Naše odpověď

I přesto, že jste neměl zaplacené pojistné na další rok, je pojišťovna povinna škodu uhradit, leda by pojištění zaniklo z důvodu neplacení pojistného. Ale o této skutečnosti byste věděl, protože dříve než by pojištění zaniklo, dostal byste od pojišťovny upomínku k zaplacení včetně uvedení lhůty, do kdy je třeba zaplatit. Teprve po uplynutí této lhůty by pojištění mohlo zaniknout. Trvejte na svém a pojistné plnění od pojišťovny požadujte. Pokud byste nebyl úspěšný, můžete se obrátit na naše spolupracující specialisty v oboru náhrady škody a řešit s nimi.

— Tým Poradny poškozeného

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.