800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Znehodnocení vozidla havárií

Nevíte, jak postupovat a na co máte nárok po nezaviněné dopravní nehodě, kdy došlo k poškození vašeho vozidla? Nechte si poradit od odborníků.

Jaké nároky vznikají v souvislosti s nezaviněnou havárií?

Pokud vás nabourá cizí vozidlo, máte standardně nárok na úhradu opravy svého automobilu a také na náhradní vůz po dobu opravy. S řešením opravy a zajištěním náhradního auta většinou pomáhá servis, který opravu provádí. To, co ale většina poškozených ani servisů neřeší, je nárok na odškodnění za znehodnocení vozidla havárií.

Co znamená odškodnění za znehodnocení vozidla?

Jedná se o odškodnění nad rámec úhrady nákladů na opravu, které se rovná rozdílu mezi hodnotou vozidla před nehodou a po provedené opravě. Platí totiž, že když opravíte havarované auto, nebude mít nadále stejnou hodnotu, jako před nehodou. Nárok lze uplatňovat téměř bez výjimky pro vozidla do 5 let stáří, která neměla historicky žádnou větší nehodu.

Je také důležité upozornit, že nárok na odškodnění vzniká většinou jen u větších nehod, kdy dochází k poškození nosných prvků karoserie. Drobné škrábance a ťukance odškodnit nelze. Obecně platí úměra, že čím je vozidlo starší a vícekrát havarované, tím je odškodnění nižší až nulové.

Jak probíhá posouzení nároku?

Každý případ je vždy potřeba posoudit individuálně. Znehodnocení má dvě složky, technickou a morální. Abychom určili správnou výši odškodnění, spolupracujeme s renomovanými soudními znalci, kteří pomáhají našim právníkům určit správnou výši škody.  Výše odškodnění se pohybuje v řádu od několika tisíc korun až po vyšší desítky tisíc korun. U super luxusních vozů to může být výjimečně i více.

Nárok na odškodnění vzniká přirozeně pouze při nezaviněné dopravní nehodě a je plněno z povinného ručení viníka. Z havarijního pojištění jej nárokovat nelze. Pokud jste obětí dopravní nehody a chcete získat odškodnění za znehodnocení vozidla havárií, neváhejte nás kontaktovat.

Jak vám pomůžeme?

Naše pomoc při dopravní nehodě

Uplatňovat všechny možné nároky z úrazu při autonehodě není rozhodně nic jednoduchého. V praxi to funguje tak, že pojišťovny se snaží vyplatit pojistné plnění co nejmenší. Řada lidí vůbec netuší, že mají nárok na mnohem vyšší plnění a spokojí se s tím, co jim pojišťovna nabídne.

Proto se vyplatí využít tým odborníků, kteří se na danou problematiku specializují. Náš tým v Poradně poškozeného čítá přes 50 odborníků z řad advokátů, soudních znalců, lékařů, psychologů a dalších specialistů. Od roku 2012, kdy jsme poradnu založili, jsme poradili více než 10 000 z vás a vyhráli jsme více než 1000 sporů.

Právní zastoupení při dopravní nehodě

Poradna poškozeného radí bezplatně lidem, kteří se stali obětí nezaviněné dopravní nehody nebo těžkého pracovního úrazu. V případě potřeby poškozené prostřednictvím svého týmu specialistů zastupuje a pomáhá získat od pojišťovny maximální možné plnění.

Přečtěte si, jak fungujeme a jak vám můžeme pomoci
Proč má zastoupení smysl?

Přečtěte si, jak jsme pro naše klienty získali o 13 000 000 Kč více, než nárokovali sami.

Přečíst článek

Vaše poslední dotazy

20. ledna 2020 Dopravní nehody

Váš dotaz: Na podzim jsem měla dopravní nehodu, kterou jsem nezavinila. Škoda na voze byla méně než 100.000,- a zdánlivě se nikomu nic nestalo. Proto jsme nevolali k nehodě policii a sepsali jsme protokol o nehodě, kde druhá strana potvrzuje, že nehodu zavinila. Jak mohu nyní postupovat, abych dosáhla…

Naše odpověď: Dobrý den, pokud dojde při dopravní nehodě k úrazu neboli škodě na zdraví, je nutno vždy volat policii. Pokud zranění vyjde najevo až později, je to komplikace, ale dá se to řešit. Stačí doložit lékařské zprávy, které vysvětlí okolnosti zranění a důvod pozdější návštěvy lékaře a dále se postupuje…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
18. února 2014 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, jsem s manželem po nehodě, kde nejsme viníky. Já jsem v pracovní neschopnosti od 13. 9. 2013. Ušlý zisk v zaměstnání, poškozené oblečení, motorku v likvidaci a bolestné mi bude vyplácet pojišťovna viníka. Mohu požadovat i nějaké peníze přímo od viníka nehody, když nebudeme spokojeni s…

Naše odpověď: Dobrý den, v podobných situacích je obvyklé, že viník uhradí nad rámec plnění z povinného ručení částku přímo poškozenému. Může se jednat řádově o desetitisíce korun. Vyjímečně více. Toto "odškodnění" je však věcí dohody, není na něj zákonný nárok. Teoreticky lze dále uvažovat o odškodnění nároků z…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
17. prosince 2012 Dopravní nehody

Váš dotaz: Platil jsme si havarijní pojištění, a než jsem provedl platbu na další rok, stala se mi nehoda, ke které došlo již v průběhu dalšího pojistného období, na které jsem neměl zaplacené pojištění. Pojišťovna namítá, že jsem neměl zaplacené pojistné a nechce mi zaplatit vzniklou škodu.

Naše odpověď: I přesto, že jste neměl zaplacené pojistné na další rok, je pojišťovna povinna škodu uhradit, leda by pojištění zaniklo z důvodu neplacení pojistného. Ale o této skutečnosti byste věděl, protože dříve než by pojištění zaniklo, dostal byste od pojišťovny upomínku k zaplacení včetně uvedení lhůty, do…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
25. září 2012 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, srazila jsem při pracovní cestě na silnici srnu. Škoda na voze byla asi 50.000,- Kč. Zaměstnavatel nemá havarijní pojištění a chce to po mně zaplatit, protože za škodu jako zaměstnanec odpovídám. Moje pojišťovna, kde mám pojištění odpovědnosti, však plnění zamítla, protože jsem škodu…

Naše odpověď: Dobrý den, budeme potřebovat podrobnější informace o tom, jak k nehodě došlo, zda byla přivolána policie, atd. U takových nehod má být přivolána policie i pokud škoda nepřesáhne 100. 000,- Kč. Srna je dle zákona totiž věcí a v tomto případě věcí cizí, která byla "poškozena". Je velmi pravděpodobné,…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+750 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 750 milionů korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Dobrý den, paní Morávková, chtěl bych Vám i kolegům Vaší kanceláře poděkovat za Vaši pomoc od první chvíle mé dopravní nehody, kterou jsem nezavinil. Už od prvního telefonátu a setkání s Vámi jsem věděl, že jste člověk na svém místě a víte o čem mluvíte. Od začátku je naše spolupráce perfektní, vše umíte vysvětlit tak, abych tomu jako obyčejný člověk porozuměl. Vážím si Vašeho odborného, profesionálního a hlavně lidského přístupu s empatií. Po celou dobu naší spolupráce, která i nadále pokračuje, jsem neztratil dojem, že jste tu pro mě. Z mé strany bych Vás doporučil všem lidem, kterým se přihodí to, co mě. Ještě jednou děkuji a přeji Vám všem hodně spokojených klientů tak jako jsem i já. S pozdravem J. Steinhauser s manželkou.
Jindřich Steinhauser

Zákazník Poradny

Velice doporučuji EUCS společnost a hlavně velké poděkování Michalovi Kovaříkovi za profesionální přístup. Tato společnost mě zastupovala při nárokovaní odškodnění od pojišťovny viníka mé autonehody. Dostalo se mi skvělého přístupu z jejich strany, výborné komunikace a především - získal jsem finanční odškodnění, které bych bez jejich pomoci asi nezískal. Dokonce i po uzavření pojistné události se mi ozvali že jsou nové skutečnosti které se dají ještě uplatnit. Děkuji a vřele doporučuji!
Martin Mašek

Zákazník Poradny

Společnost EUCS a paní Morávková přistoupily velmi profesionálně k řešení tragické dopravní nehody pro mého klienta. S jistotou a lidským přístupem jej provedly celým procesem uplatnění nároku po pojišťovně a díky jejich odbornosti se podařilo dosáhnout odškodnění na horní hranici nároku. Velmi děkuji za jejich práci. Jedná se o společnost a lidi, kteří jsou na svém místě.
Jan Socha

Zákazník Poradny

Naprosto úžasná spolupráce. Vše probíhalo formou telefonátů nebo mailu. Paní Pavelková je profesionál, který pomůže nad rámec očekávaného. Byla jsem účastníkem dopravní nehody v zahraničí a netušila, jakým způsobem bych mohla žádat odškodné za dobu léčení úrazu, respektive ušlou mzdu. Vše vyřídila za mě, já jsem pouze dodala potřebné dokumenty. Dokonce jsem dostala i bolestné a náhradu cestovních zavazadel a poškozeného telefonu. Za mně obrovská spokojenost a poděkování. Rozhodně doporučuji.
Dagmar Kováčová

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.