Jak poradna funguje?

Poradna poškozeného radí bezplatně lidem, kteří se dostali do těžkých životních situací, jak jejich situaci řešit a jak vymoci nároky na odškodnění od pojišťovny. V případě potřeby poškozené právně zastupuje a pomáhá získat od pojišťovny maximálně možné plnění. Se svou 99,22% úspěšností získala už svým klientům pojistné plnění ve výši 250 000 000 Kč.

Postup při pojistné události

  1. Dodání podkladů

    Skrze náš interaktivní formulář nám pošlete co nejvíce informací a podkladů k vašemu problému nebo nám zavolejte na naši bezplatnou linku 800 611 711.
  2. Vyhodnocení případu

    Zaslané podklady prostudujeme a v rozmezí od 5 do 10 pracovních dnů vás uvědomíme o našem stanovisku.
  3. Sporný nárok

    Pokud váš nárok není oprávněný, budeme vás o takové skutečnosti informovat a navrhneme individuální podmínky řešení.
  4. Oprávněný nárok

    Jestliže je váš nárok oprávněný, nabídneme vám právní zastoupení za podílovou odměnu z celkově získaného odškodnění, viz náš ceník.
  1. V případě souhlasu s navrženými podmínkami řešení podepíšeme smlouvu a plnou moc

    V případě souhlasu s naší odměnou společně podepíšeme smlouvu a plnou moc, na základě které vás budeme zastupovat.
  2. Řešení

    Po podpisu následuje řešení, během kterého vás naši spolupracující advokáti a další odborníci zastoupí a vymůžou vaše nároky.
  3. Úspěch

    V případě úspěchu vám zašleme získané nároky na váš účet, ponížené o naši podílovou odměnu.
  4. Neúspěch

    V případě neúspěchu nám nic nezaplatíte. Risk bereme na svá bedra. Pokud jde o sporné nároky je odměna určována individuálně.
Chci
poradit
OK

Pomůžeme i vám. Napište nám a nalezneme správné řešení.

Vše řešíme diskrétně a s vaším souhlasem.
Vyberte druh události
Dopravní nehody
Pracovní úrazy
Ostatní
Vyberte téma
  Kliknutím můžete zadání změnit
Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
Více info o zpracování osobních údajů zde.
Našim zákazníkům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši
+ 300 000 000 Kč
Naše úspěšnost při vymáhání je
99.22%
Více než
1000
úspěšně vyřešených sporů
s pojišťovnami,
7
neúspěšně řešených,
které naše klienty nestály ani 1 Kč

Co je Poradna poškozeného
a kdo ji provozuje?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Je provozována od roku 2012 specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o. = EUCS, která se zaměřuje na pomoc poškozeným, a to díky svému více jak 50 člennému aparátu specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu sve existence pomohla spolešnost již více jak 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.