+ 420 800 611 711 (po - pá, 8-18)
Volejte zdarma, pondělí - pátek, 8:00 - 18:00
Chci poradit

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

30. června 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, jakou přibližnou výši odškodnění můžeme žádat jako mimosoudní vyrovnání za úraz v alpách, který způsobil jedoucí skútr po sjezdovce. Ten jel uprostřed, nebyl vidět přes nerovnost sjezdovky a nebyl nijak označen zvukově či optickým majákem. Do tohto skútru jsem narazil při skoku přes…

Naše odpověď: Dobrý den, pokud bude potvrzeno zavinění skútru, máte nárok na odškodnění podle rakouského práva. Detaily budeme konzultovat s rakouskou advokátkou, se kterou spolupracujeme. V této záležitosti Vám budeme kontaktovat telefonicky.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
25. února 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, můj bývalý přítel při hádce a ve svém alkoholovém opojení vysklil dveře. Jeden ze střepů se mi zapíchl do levého oka a doživotně mě oslepil (vidím na to oko cca 5 %). Vzhledem k tomu, že jsem studentka medicíny, bude mě toto zranění doživotně omezovat i ve výkonu povolání. Mám nárok…

Naše odpověď: Vážená paní, odškodnění určitě uplatňovat lze. Jde však o velmi vážnou záležitost, kterou nelze řešit po e-mailu. Pokud máte zájem o řešení této situace, zavolejte nám na naši bezplatnou linku 800 611 711 nebo nám na Vás pošlete telefonní kontakt. Budeme vás během zítřka kontaktovat.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
14. ledna 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, před 2 lety a 2 měsíci jsem uzavřela životní pojistku. Bohužel jsem po roce a půl, kdy jsem měla nastaveno roční placení pojistného přišla na to, že jsem byla pojišťovačkou podvedena. Při osobním jednání mi sdělila, že si u nich mohu uzavřít životní pojištění zhruba kolem 300 Kč měsíčně…

Naše odpověď: Vážená paní, děkujeme za Váš dotaz. Neviděl bych to tak černě. Z toho co píšete to vypadá tak, že pojišťovačka porušila svoje povinnosti dle zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích a na základě toho lze uvažovat o nároku na náhradu škody. Docela se nám daří s podobnými praktikami úspěšně bojovat…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
13. ledna 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, s přáteli jsme navštívili jeden noční podnik a při příchodu jsem spadla ze tří schodů a způsobila si tříštivou zlomeninu holenní kosti. Myslím si, že se tak stalo jen proto, že neměli označené schody ani světly ani páskou. Byla tam tma a nebyli vůbec vidět. Přijela pro mě sanitka a i…

Naše odpověď: Vážená paní, pokud podnik zanedbal právní předpisy týkající se bezpečnosti návštěvníků, tak principiálně nárok na náhradu škody můžete uplatňovat. Je však nutné vše dobře zdokumentovat a prokázat. Fotografie neoznačených schodů, výpovědi svědků, záznam od lékařů z místa, atd. Mezi základní nároky…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Vše řešíme diskrétně. Znění dotazu i naší odpovědi zveřejníme pouze s Vaším souhlasem. Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+500 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 500 milionů korun. Pomůžeme i Vám.

99,99% úspěšnost

Zúčastnili jsme se 1 358 sporů. Pouze v 7 případech jsme pro klienta nezískali žádné plnění.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Všichni jsou velice příjemní lidé...nejvíce jsem jednala s paní Pavelkovou, ta je úplně úžasná. Vše zařídí, vše vysvětlí. Byli jsme s nimi velice spokojeni. Můžu jen doporučit.
Marie Dvořáková

Zákazník Poradny

Paní Mgr. Pavelková nám pomohla v řešení tíživé životní situaci, a nejen že nám ji pomohla vyřešit po stránce finanční, ale taktéž nám byla oporou a svým lidským přístupem nám pomohla celou rodinnou tragédii lépe přijmout. Moc děkujeme za pomoc, rodina Hořínkova
Jana Hořínková

Zákazník Poradny

Děkuji za opravdu rychlou odpověď paní Mgr. Janě Anně Morávkové. Včera večer jsem podala Poradně Poškozeného dotaz ohledně mého pracovního úrazu (výron kotníku). Neuplatnila jsem neschopenku, přesto mi ošetřující chirurg řekl, že mám přinést jakýsi formulář z podniku pro pojišťovnu, vůbec mě nenapadlo, že bych měla na něco nárok. Můj zaměstnavatel se s takovým případem prý zatím nesetkal. Určitě dám vědět, jak jsem dopadla s žádostí o bolestné. Ještě jednou moc děkuji paní Mgr. Jano Anno Morávková za Vaši rychlou reakci :), přeji jen to dobré a zdravím Dana Houšková.
Dana Houšková

Zákazník Poradny

Velké poděkování za vše, co pro nás udělala EUCS. Milé jednání, ochota, vstřícnost v jakoukoli hodinu a den. Velmi děkuji celému týmu i za psychickou podporu. Neskutečně si všeho vážíme, celá rodina!
Jarka Hanesová

Zákazník Poradny

Kontakt

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

poradna@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

European Compensation Services s.r.o.
Jeseniova 245/1, 130 00 Praha
IČO 24293326, DIČ CZ24293326

Společnost vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 193744

EUCS Osobní likvidátor s.r.o.
Jeseniova 245/1, 130 00 Praha
IČO 07471645, DIČ CZ07471645

Společnost vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 301580

EUCS Analytics s.r.o.
Jeseniova 245/1, 130 00 Praha
IČO 07968442, DIČ CZ07968442

Společnost vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 310708