800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

7. května 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Na radu svého finančního poradce jsem ukončil své stávající životní pojištění. Pojišťovna mně však vyplatila jen takzvané odkupné, jehož výše byla i po 10 letech trvání smlouvy nižší, než kolik jsem do smlouvy zaplatil. To mě velice zarazilo, neboť při prodeji pojištění mně byla předána modelace…

Naše odpověď: Někdy se vyplatí starou smlouvu životního pojištění ukončit a uzavřít pojištění nové. Pokud se však prokáže, že v původním pojištění byste měl výhodnější podmínky zajištění a za vybraná připojištění platil nižší rizikové pojistné, zrušení celé smlouvy pro Vás nebylo výhodným řešením a došlo tak k…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
28. dubna 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Před půl rokem nám vyhořel byt a nyní máme problémy s pojišťovnou při plnění za vzniklou škodu. Reálně jsme přišli o všechno. Na pojistce jsme měli pojistnou částku na domácnost 300.000,-. Při likvidaci pojistné události však pojišťovna ohodnotila naše věci na 450.000,-, současně určila zůstatkovou…

Naše odpověď: Obecně se pojišťovny snaží krátit plnění více než je nutné. Přestože vše napovídá tomu, že k určitému podpojištění ve Vašem případě došlo, máte dvě možnosti řešení. Jedna je rozporovat určení výše krácení plnění a druhá možnost uplatňovat náhradu škody přímo proti zástupci pojišťovny, který Vám…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
4. dubna 2013 Dopravní nehody

Váš dotaz: Byl jsem účastníkem dopravní nehody a dříve než jsme stačili zavolat policii, byla na místě nějaká asistenční služba, která se o nás velmi profesionálně postarala. Dokonce nám zajistili náhradní vůz, který nám přistavili na místo nehody, naše auto bylo totiž nepojízdné. Při uplatnění nároku u…

Naše odpověď: Dobrý den, ve Vašem případě pravděpodobně došlo k tomu, že jste měl půjčené auto, které bylo ve vyšším standardu než je Vaše poškozené auto, nebo jste měl auto půjčené na delší než nezbytně nutnou dobu, a nebo bylo půjčovné prostě jenom předražené. Což se bohužel u některých asistenčních služeb…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
6. března 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Můj pojišťovací poradce mi doporučil, abych peníze ze stávající smlouvy životního pojištění převedla na novou smlouvu. Současně mi doporučil, abych si navýšila pravidelně placené pojistné s tím, že ho nemusím platit celé, neboť část se bude platit, slovy agenta - „rozpouštěním“ mimořádného vkladu.…

Naše odpověď: Tento postup je velmi podezřelý a je velmi pravděpodobné, že pojišťovací zprostředkovatel dané pojišťovny jednal pouze ve vlastním zájmu, aby získal maximální možnou provizi. Je třeba prověřit, zda jste tento postup poradce potvrdila ve zjištění potřeb zájemce o pojištění a zda návrh řešení…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Služeb poradny poškozeného jsme využili několikrát a musím velmi ocenit ochotný přístup a řešení daných situací v rámci nehod. Dokázali vždy nadmíru poradit a uklidnit a najít nejvhodnější řešení. Spolupráce výborná a jsme velmi rádi, že jsme na tyto jejich služby narazili, protože člověku pak spadne kámen ze srdce, že nemusí nic řešit, protože ani neví, na co má pořádně nárok a na co ne, když myšlenky lítají někde jinde. Proto všem vřele doporučuji!!
Lenka Brožová

Zákazník Poradny

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.