Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to
Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující…
Pokračovat v čteníStal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.
Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.
Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.
V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.
Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.
Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.
Váš dotaz: Dobrý den, způsobil jsem jako zaměstnanec škodu na vozidle zákazníka mého zaměstnavatele. Mám pojistku odpovědnost zaměstnance za škodu a chtěl jsem, aby pojišťovna škodu zaplatila. Ale plnění už dvakrát odmítla. Poprvé z důvodu, že si našla nějakou výluku, a podruhé (odvolal jsem se totiž), si…
Naše odpověď: Poměrně standardní situace. Bohužel. Záleží na tom, jak dobře je posudek zpracovaný. Je dost možné, že je skutečně účelový a pravda je na Vaší straně. Naši kolegové Vás budou kontaktovat, aby s Vámi dohodli další postup. Řešení bude v podrobné analýze zamítnutí plnění pojišťovnou. Je možné, že se…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Na radu svého finančního poradce jsem ukončil své stávající životní pojištění. Pojišťovna mně však vyplatila jen takzvané odkupné, jehož výše byla i po 10 letech trvání smlouvy nižší, než kolik jsem do smlouvy zaplatil. To mě velice zarazilo, neboť při prodeji pojištění mně byla předána modelace…
Naše odpověď: Někdy se vyplatí starou smlouvu životního pojištění ukončit a uzavřít pojištění nové. Pokud se však prokáže, že v původním pojištění byste měl výhodnější podmínky zajištění a za vybraná připojištění platil nižší rizikové pojistné, zrušení celé smlouvy pro Vás nebylo výhodným řešením a došlo tak k…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Před půl rokem nám vyhořel byt a nyní máme problémy s pojišťovnou při plnění za vzniklou škodu. Reálně jsme přišli o všechno. Na pojistce jsme měli pojistnou částku na domácnost 300.000,-. Při likvidaci pojistné události však pojišťovna ohodnotila naše věci na 450.000,-, současně určila zůstatkovou…
Naše odpověď: Obecně se pojišťovny snaží krátit plnění více než je nutné. Přestože vše napovídá tomu, že k určitému podpojištění ve Vašem případě došlo, máte dvě možnosti řešení. Jedna je rozporovat určení výše krácení plnění a druhá možnost uplatňovat náhradu škody přímo proti zástupci pojišťovny, který Vám…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Byl jsem účastníkem dopravní nehody a dříve než jsme stačili zavolat policii, byla na místě nějaká asistenční služba, která se o nás velmi profesionálně postarala. Dokonce nám zajistili náhradní vůz, který nám přistavili na místo nehody, naše auto bylo totiž nepojízdné. Při uplatnění nároku u…
Naše odpověď: Dobrý den, ve Vašem případě pravděpodobně došlo k tomu, že jste měl půjčené auto, které bylo ve vyšším standardu než je Vaše poškozené auto, nebo jste měl auto půjčené na delší než nezbytně nutnou dobu, a nebo bylo půjčovné prostě jenom předražené. Což se bohužel u některých asistenčních služeb…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiNapište nám a společně najdeme vhodné řešení situace
Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.
Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.
O poradněNašim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.
Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.
Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Zákazník Poradny