800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Váš dotaz

Dobrý den, dne 8. 11. 2016 jsem měl dopravní nehodu, při které jsem byl hospitalizován v Motolské nemocnici. Jednalo se o nehodu ve služebním vozidle, tedy zároveň o pracovní úraz. Dle šetření PČR je vina na protijedoucím vozidle, které vjelo do křižovatky na červenou. Při nehodě mi vznikla materiální škoda (auto neřeším, bylo na operativní leasing), kdy nejvyšší položka byla MT iPhone 7, který jsem nevlastnil ani měsíc a PC celkem za 21. 190,- Kč. Dále jsem uplatňoval rozbitou el. cigaretu, autokameru, ovládání od automatických vrat, lékařské posudky, parkovné v nemocnici i regulační poplatek. Doposud jsem od pojišťovny viníka, obdržel pouze částku 11. 910,- Kč jako bolestné a vyčíslenou škodu 5. 562,- Kč, kdy mi pojišťovna neposkytla žádný rozpis, z čeho částka vychází. Komunikace s nimi vázne a jelikož už od nehody uběhlo 6 měsíců a stále se nic moc neděje, rád bych se zeptal, jak dále postupovat. To samé platí i ze strany pojišťovny mého bývalého zaměstnavatele, od které jsem v rámci pracovního úrazu doposud nic neobdržel. Problém je v tom, že krátce po nehodě jsem se odstěhoval do Austrálie a většinu tedy řeším po emailu.

— Filip B.

Naše odpověď

Dobrý den, posíláme Vám bližší informace k postupu při řešení nároků z Vaší dopravní nehody. Máte právo na náhradu veškeré majetkové věci (poškození vašich věcí např. zničené oblečení, mobil, el. cigaretu apod.) a nemajetkové újmy v souvislosti s nehodou (na bolestné, na úhradu všech účelných nákladů spojených s léčením, včetně cestovného a ošetřovného a některé další nároky v případě trvalých zdravotních komplikací). Policie případ šetřila a veškeré nároky by měly být pravděpodobně uplatňovány z povinného ručení majitele auta (odpovědnost za škodu z provozu vozidla). Problematikou nároků na náhradu škody se dlouhodobě úspěšně zabýváme a našim klientům pomáháme zajistit maximální odškodnění. Zašlete nám prosím doplňující dokumentaci - zprávu policie, lékařské zprávy, dokumenty z pojišťovny viníka o dosud poskytnutém pojistném plnění - abychom byli schopni Váš případ blíže posoudit. Při případné spolupráci Váš pobyt mimo ČR nebude překážkou.

— Tým Poradny poškozeného

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.